Recenzie „Harry Potter and The Cursed Child”

facebookBuna! Am revenit cu recenzia cartii „Harry Potter and the Cursed Child”. Ma bucur ca am citit aceasta carte si m-am gandit sa impartasesc cu voi parerea mea.

O sa scriu o descriere putin mai amanuntita decat cea a cartii si fara prea multe spoilere(sper). Aceasta carte prezinta cum s-au mai petrecut lucrurile dupa 19 ani in Comunitatea Vrajitorilor,

cand Harry si Ginny erau casatoriti si aveau copii, si de asemenea, cand Hermione si Ron erau casatoriti si aveau si ei copii.

Albus, fiul cel mai mic al lui Harry se lupta cu o mostenire pe care el nu si-o dorea. Toata lumea a fost socata cand ‘fiul lui Harry Potter’ nu numai ca a picat la Slytherin(Viperini), dar si uraste Vajthatul si este prieten cu Scorpius, fiul lui Draco. Albus si-a dorit mult sa nu fie fiul lui Harry, toata lumea radea pe seama lui, si pe deasupra, nu era nici de acord cu toti oamenii care au murit doar din cauza lui Harry Potter.

Actiunea incepe cand el afla de Cedric Diggory, care a fost omorat de Voldemort pentru ca a castigat Turnirul Celor Trei Vrajitori impreuna cu Harry, Cedric fiind numit ‘spare’ de Voldemort. I se pare foarte nedrept asa ca impreuna cu Scorpius incearca sa schimbe trecutul prin intermediul unui ‘Time Turner’ de la Minister.

Acestia au parte de surprize mai putin placute incercand sa schimbe trecutul, dandu-si seama ca fiecare lucru are un rost si ca fiecare actiune duce la altceva. Atat va zic despre aceasta carte si daca vreti sa aflati mai multe atunci cititi-o.
Parerea mea:

Mi-a placut destul de mult aceasta carte, avand in vedere ca nu aveam asteptari foarte mari si mai ales faptul ca a fost facuta dupa o piesa de teatru. Povestea a fost chiar foarte interesanta si mi-a placut mult duoul dintre Scorpius si Albus, dar si mesajul puternic trimis de aceasta carte. A fost o experienta placuta sa vad consecintele faptelor celor doi in incercarea de a schimba trecutul.

Pe de alta parte, eu nu o consider o continuare a seriei Harry Potter. A fost o lectura placuta, doar ca m-am indragostit de seria Harry Potter datorita descrierilor si stilului autoarei, datorita lumii pe care a creat-o aceasta. Pe cand in aceasta carte nu pot sa zic ca am regasit-o pe J.K.Rowling. Poate nu consider aceasta carte UAU pentru ca tocmai autoarea m-a facut ca de fiecare data cand citesc Harry Potter sa ma reindragostesc de serie.

Nu pot sa zic ca sunt dezamagita. Actiunea mi-a placut mult, la fel si firul povestii, insa nu pot sa zic nici ca este parte din seria HP. O carte draguta si v-o recomand pentru ca chiar este interesanta, dar v-as sfatui sa nu va asteptati la un alt volum scris de J.K.Rowling. Per total cred ca este o carte care chiar merita citita, mi-a placut mult sa ma reintalnesc cu personajele si daca ati citit-o puteti sa-mi spuneti in comentarii si parerea voastra.

Rating:4.5/5